سید خراسانی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سید خراسانی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

کدام نامزد احتمالی از بیشترین رای برخوردار است؟ مردم کدام برنامه ها را می پسندند؟ افکار عمومی نسبت به شرکت اصلاح طلبان و یا حامیان دولت چه موضعی دارد؟ 


 

انتخابات

 

با نزدیک شدن ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ، یکی از اساسی ترین مسائلی که ذهن سیاسیون، رسانه ها و مردم را به خود مشغول می کند، این است که اولویتهای مورد علاقه مردم در زمینه انتخابات و برگزیدن نامزدها چیست؟ هم چنین کدام یک از نامزدها دارای اقبال عمومی بیشتری نزد افکار عمومی هستند؟  اگرچه همواره در جامعه ، حدسها و یا برداشتهای شخصی در این زمینه وجود دارد ،اما نیاز به داشتن منابع معتبر تر اطلاعاتی برای برنامه ریزی بهتر، حیاتی است.

با توجه به اهمیت این مساله ، انجام نظر سنجی ها و افکار سنجی ها برای درک گرایشها و علایق افکار عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.  نظر سنجی های انتخاباتی یکی از حساس ترین انواع نظرسنجی ها و دارای ظرایف مهمی در زمینه طراحی و عملیات می باشند. یکی از آسیبهای جدی در زمینه انجام نظرسنجی های مهم و حساسی چون نظرسنجی های انتخاباتی ، محدود بودن نمونه آماری نظرسنجی است. متاسفانه برخی از نهادها و یا ارگانها با انجام نظرسنجیهای محدود در سطح شهرهای بزرگ و یا با نمونه آماری نامتناسب ،زمینه فهم نادرست از گرایشهای موجود در همه جامعه ایران را فراهم می سازند.    

یکی از افتخارات و نقاط قوت  تبیان داشتن طیف گسترده و وسیعی از مخاطبان و کاربران در سراسر کشور است. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به عنوان یکی از پربازدیدترین و پرمخاطب ترین پایگاه های اطلاع رسانی کشور، دارای شبکه گسترده ای از مخاطبان در اقصی نقاط میهن اسلامی است. اعتماد و حضور مخاطبان و کاربران در سایت تبیان محصول حضور صادقانه و سالم این پایگاه اطلاع رسانی در فضای مجازی و تلاش برای فراهم آوردن محتوای پاک و خدماتی در شان کاربران گرامی است.

  بر اساس تحلیلها و آنالیزهای دقیق انجام  شده ، کاربران  تبیان اگرچه دارای اکثریتی جوان هستند، اما زمینه های طبقاتی آنها متفاوت بوده  و دارای تنوع  و تکثر بسیار جالب توجهی جغرافیایی و اجتماعی می باشند. این تنوع ، گستردگی و وسعت مخاطبان باعث شده است که تبیان به عنوان یکی از جدی ترین و معتبرترین پایگاهای اطلاع رسانی در زمینه انجام نظر سنجی باشد

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/3/16 ] [ 12:22 عصر ] [ سید امین افضلی ]

نظر

بدون شرح.....!



[ سه شنبه 92/3/14 ] [ 6:59 عصر ] [ سید امین افضلی ]

نظر

شب حال غریبی داشت . دل آسمان مثل دل من گرفته بود . تک ستاره ای از گوشه آسمان ، خودی نشان می داد . پنجره باز بود و باد آرامی پرده توری پنجره را به بازی گرفته بود . حال خودم را نمی فهمیدم .بعد از مدتها دست بر افسار قلم انداختم تا بر این ساحل سفید  با نی  اینگونه بنویسم یاد دوستان سفر کرده ام بخیر مدتهاست که دیگر کسی از دوستانمان یادی نمیکن راست میگویند خاک سرد است و دوری می آورد.

ای دوستان از دست رفته ی شهیدم که هم اکنون ناظر بر اعمال مااید  خواستم بگویم به هرگوشه از مسجد که مینگرم یاد شما می افتم یاد رضا وقتی که لباس چریکی میپوشید و بچه هارو به خط میکرد یاد علیرضا وقتی شبهای اردوی جذبی میومد و خشم شب رو به کمک رضا اجرا میکرد یاد مجتی که همش تو دفترش نشسته بود و کارای موسسه رو انجام میداد یاد اصغر که تا قبل از رفتنش نشناختیمش.....

ای کاش بودید،امشب تو مسجد دوباره مث هر سال به مناسبت شهادت امام موسی بن جعفر(ع) مراسم داریم کجاید/ که مث هرسال بیاید سینه بزنید و گریه کنید؟ کجاید که تو کارها کمک بچه ها کنید کجایید؟؟؟.................


زآه سینه سوزان ترانه می سازم                   چو نی ز مایه جان این فسانه می سازم

به غمگساری یاران چو شمع می سوزم                 برای اشک دمادم بهانه می سازم

پر نسیم به خوناب اشک می شویم                    پیامی از دل خونین روانه می سازم  

نمی کنم دل از این عرصه شقایق فام                      کنار لاله رُخان آشیانه می سازم

در آستان بخون خفتگان وادی عشق                    برون زعالم اسباب خانه می سازم

چو شمع بر سر هر گشته می گذارم جان              زیک شراره هزاران زبانه می سازم

ز پاره های دل من شلمچه رنگین است         سخن چو بلبل از آن عاشقانه می سازم

سر و تن و دل و جان را بخاک می فکنم               برای قبر تو چندین نشانه می سازم

کشم به لجّه شوریدگی بساط  امین            کنون که رخت سفر چون کرانه می سازم 

 



[ سه شنبه 92/3/14 ] [ 4:14 عصر ] [ سید امین افضلی ]

نظر

از آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی در شب های ماه مبارک رمضان منقول است که برای رفع مشکلات بزرگ این دعا را بخوانید :

اَعوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبّ‌ِ الْعَالَمِین وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّیِّبینَ الطَّاهِرِینَ وَ لَعنَةُ اللهِ عَلی الظالِمیَُنً.

ختم باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) نماز حضرت موسی بن جعفر (ع) در کتاب منتخب الادعیه از فاضل یزدی مرقوم است به جهت برآمدن حاجت نماز حضرت باب الحوائج را بخواند و آن دو رکعت است. در هر رکعت بعد ازحمد دوازده مرتبه سوره توحید را بخواند و بعد از نماز صد مرتبه صلوات بفرستد و بعد به سجده رود و دوازده مرتبه بگوید: اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقَّ الْمَحْبُوسِ فی سِجْنِ  هارُونَ...

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/3/14 ] [ 3:41 عصر ] [ سید امین افضلی ]

نظر

"بسم رب الشهداء و الصدیقین"

حال و هوای این روزهای کشور انتخاباتی است، رئیس جمهور شدن حتی در شب نشینی های خانوادگی هم جای خود را پیدا کرده و غیبت در بین زنانی که با رسیدن به هم حرف را شروع میکردن و پشت سر عالم و آدم حرف میزدن امروز جای خود را به صحبتهای سیاسی داده و تمام فکر و ذکر هم وطنان من این شده که چه کسی رئیس جمهور آینده میشود.

با برخی که مواجهه میشوم به خودم میگم این آدم اینقد مشکل اقتصادی داره و گره های گور به کارش افتاده که فک کنم خدارو هم دیگه بنده نباشه چه برسه به اینکه بخواد حماسه ی سیاسی خلق بکنه ولی وقتی بیشتر دقت میکنم و باهاشون حرف میزنم میبینم این قشر از آدمهای دورو بر من دیدگاهشون با تفکرات من زمین تا آسمون فرق داره.

راستشو بخواید وقتی از مردی که به قول خودش تا خرخره زیر بار قرض بود شنیدم که میخواد رٍأی بده تعجب کردم.!

بیشتر که باهاش حرف زدم دیدم یه چیزی تو وجود این آدما هست که ارزشش بالاتر از همه ی این قرض و قوله هاست اونم عشق به مملکت و رهبرشون سید علی خامنه ای (مدظله العالی) هست.

((حالا سخن من با شما کاندیداهای محترم ریاست جمهوری هست))

اگر واقعا پاسدار خون شهداء هستید اگر واقعا اومدید گره از مشکلات مردم باز کنید بسم ا... والا بالا غیرتا با اعتقادات مردم بیشتر از این بازی نکنید بزارید همین راهی رو که دارن میرن برن شما دیگه به فکر پول درآوردن خودتون نباشید و با بداخلاقی های سیاسی این شور و شوقی که بین مردم هست رو از بین نبرید اگر رأی نیاوردید رأی مردم رو زیر سوال نبرید به نظام و رهبری تهمت تقلب نزنید .

این حرفارو به عنوان نصیحت برداشت نکنید بلکه خواستم بگم مردم ما به رهبرشون دلخون خاطرشون رو با کارها و حرفای بیهوده مکدر نکنید.

سید خراسانی

 



[ سه شنبه 92/3/14 ] [ 3:24 عصر ] [ سید امین افضلی ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه