سید خراسانی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سید خراسانی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

[ یکشنبه 92/5/20 ] [ 10:48 صبح ] [ سید امین افضلی ]

نظر

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران عملکرد افراد در فتنه 88 را معیار تشخیص وزیر صالح دانست و گفت: افرادی که در فتنه 88 دخالت داشتند صلاحیت حضور در مناصب بزرگ نظام را ندارند.

خبرگزاری فارس: عملکرد افراد در فتنه 88 معیار تشخیص وزیر صالح استاکبر شهبازی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: قطعا وزیر صالح کسی است که هم تعهد داشته باشد و هم تخصص، ولی تعهد بر تخصص مقدم است.

وی افزود: تعهد و تخصص دو پیش فرض اولیه تشخیص وزرای صالح است ولی یکی از اساسی‌ترین معیارهای تشخیص صالح بودن وزرا، عملکرد آنها در جریان فتنه است.

شهبازی اضافه کرد: اتفاقات سال 88 و عملکرد افراد در آن زمان می‌تواند معیار مناسبی برای تشخیص صالح بودن افراد باشد. به این شکل که افراد باید در فتنه 88 دخالتی نداشته و علاوه بر این موضع‌گیری نسبت به آن نیز داشته باشند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اظهار داشت: فتنه 88 اتفاقی بود که عاملان فتنه قصد داشتند از این طریق مردم را در برابر یکدیگر قرار دهند و قطعا برائت از فتنه و عذرخواهی افراد سهیم در آن از مردم بحث مهمی است.

وی گفت: نمایندگان مجلس در رای اعتماد به وزرا حتما باید عملکرد آنها در فتنه 88 را مدنظر قرار دهند و حتی اگر فردی در فتنه سهمی داشته است باید پس از آن از مردم عذرخواهی کرده و موضع‌ خود را به طور شفاف بیان کند.



[ یکشنبه 92/5/20 ] [ 10:38 صبح ] [ سید امین افضلی ]

نظر

مقام معظم رهبری دو سوال کلیدی از فتنه گران و حامیانشان کردند که (گویا بارها مطرح شده ولی پاسخی به آنها داده نشده است) یکی از آنها به رفتار ایشان در نوع اعتراضشان با اغتشاشات خیابانی بوده و سوال دومشان نیز به عدم عذرخواهی ایشان باز می گردد. مقام معظم رهبری از فتنه گران و حامیان شان سوال کردند که چرا با آنکه رفتارشان و گفتارهای جلسات غیر عمومی شان نشان می دهد وقوع تقلب در 88 را باور ندارند، چرا از آن رفتارهای غیرقانونی که منجر به خسارات و ضایعاتی به کشور شد عذرخواهی نمی کنند؟! حقیر حدود 2 ماه پیش در مطلبی تحت عنوان "دلایل اصلی اصرار بر دروغ تقلب چیست؟" به اثبات دروغ بودن تقلب انتخاباتی و تشریح دلایل عدم عذرخواهی فتنه گران از فتنه 88 مبادرت کردم که به مناسبت سخنان مقام معظم رهبری، دوباره دلایل اصلی عدم عذرخواهی فتنه گران و حامیانشان را بیان می کنم:

افسران - به این دلایل از فتنه عذرخواهی نمی کنند

  • پذیرش اشتباه، کاری است که از انسانهای مغرور و مدعی هرگز بر نمی آید.
  • پذیرش سالم بودن انتخابات در سال 88 یعنی پذیرش باخت در آن سال و پذیرش باخت خودش مقوله ای سخت است که تنها از شجاعان بر می آید.
  • پذیرش اشتباه شاید اینقدر سخت نبود، ولی وقتی که آن اشتباه اینقدر بزرگ باشد که به یک فتنه ی عظیم منجر شده باشد و در حالی که قرآن کریم فتنه را از قتل شدیدتر می داند براستی دشوار است.
  • پذیرش اشتباه وقتی که آن اشتباه سالها کشور را دچار عقب افتادگی کرده باشد، وقتی که تمام یک ملت را در فشار قرار داده باشد، وقتی که مذاکرات رو به توافق (در مرحله مبادله سوخت) را به تعلیق 15 ماهه و دور جدید تحریمها کشانده باشد، براستی یک کابوس تلخ است.
  • پذیرش اشتباه شاید اگر فقط دامنه ی اشتباه به داخل مرزها محدود می شد دشوار نبود ولی وقتی آن اشتباه باعث شد تا بیداری اسلامی به واسطه ی وجهه جعلی که فتنه گران از انقلاب ارائه کردند به سمت اسلام های آمریکایی (از نوع ترکیه) متمایل شوند به راستی سخت است.
  • پذیرش اشتباه بدون جبران آن حقیقتاً موجب شرمساری است و این مسئله باتوجه به عدم امکان جبران آثار گسترده خانوادگی، ملی و جهانی فتنه 88 عملاً غیر ممکن است.
  • پذیرش دروغ بودن تقلب، یعنی مهرمحکومیت بر پرونده ی فتنه گران، یعنی کسانی که فتنه را برپا کردند و برپا نگاه داشتند را نمی توان به راحتی تبرئه کرد.
  • پذیرش اشتباه کار آسانی است ولی نه وقتی که اصرار بر آن اشتباه سالها با جسارت استمرار یافته باشد، به راستی یک اشتباه 1500 روزه را چگونه می توان، یک روز با عذرخواهی پاک کرد؟

توصیه ی من به مدعیان اصلی تقلب این است که بیایند و یک بار برای همیشه اشتباهشان را بپذیرند تا هم ناچار نباشند تا ابد برای خودشان توجیه و دلیل بتراشند و هم این ادعا را برای دفعات بعدی که شاید خودشان انتخابات برگزار می کنند باز نگذارند و هم دهان یاوه گویان خارجی را در تخریب انقلاب ببندند، و در انتها یک سوال:

آیا اگر 4 سال بعد کسانی بیایند و بدون دلیل و از راه های غیرقانونی مدعی تقلب در انتخاباتی شوند که دولت روحانی برگزار می کند، می توانند ایشان را از تأسی به رفتارهای ساختارشکنانه و غیرقانونی که خودشان انجام دادند، باز دارند؟ آیا بازهم می توان گفت که در انتخابات ایران راه تقلب باز نیست؟ آیا می توان از مردم خواست که اعتراضشان را از راه قانونی دنبال کنند؟



[ یکشنبه 92/5/20 ] [ 10:23 صبح ] [ سید امین افضلی ]

نظر

یا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد                                               هلال عید به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کس برد                                            که خاک میکده ی عشق را زیارت کرد

سلام بر تو ای بزرگ ترین ماه خدا و ای عید دوستان خدا .سلام بر تو که پیش از آمدن در آرزوی تو بودیم و پیش از رفتن از اندیشه ی فراقت محزونیم. سلام بر تو که دیروز چه سخت به تو دل بسته بودیم و فردا چه بسیار به سوی تو مشتاق .

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک و مقدس رمضان ، ماه تزکیه ی روح و تهذیب نفس و تنویر قلوب پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را خدمت تمامی همشهریان عزیز تبریک عرض می نمایم. گوهر وجودتان پایدار و برقرار و گامهایتان استوار و ماندگار باد.

card postal Patugh ir 91 کارت پستال عید فطر

سید خراسانی (مدیر وبلاگ)

 



[ پنج شنبه 92/5/17 ] [ 9:57 عصر ] [ سید امین افضلی ]

نظر

*بسم رب الشهدا و الصدیقین*

سلام آقای احمدی نژاد!

 سال 84 به یکباره آمدی و ما سال ها بود از همه چیز ناامید شده بودیم، در ناصیه ی شما اعتقاد راسخ به اسلام، انقلاب و ولایت روزنه ای از امید را د دلمان روشن کرد. فکرش را بکن؛ بعد از هشت سال حاکمیت اصلاح طلبان، مجلس ششم، کارگزاران، کوی دانشگاه، روزنامه های زنجیره ای، تحقیر حزب الله، آبروریزی های پی در پی بین المللی، فشار به ولایت و... حالا کسی آمده که به هیچ کس بدهکار نیست...دست آقا را می بوسد...کت و شلوار نمی پوشد...می گوید نوکر محرومین است...تکبر ندارد...اهل زد و بند نیست... ما به همین راحتی ها شیفته می شویم... اصلاً این عادت آدم هاست که از دیدن خوبی ها زود ذوق می کنند...فألهمها فجورها و تقواها.......

 

چهار سال فحش خوردیم و دفاع کردیم. نوشتیم. گفتیم. فریاد زدیم. از این سخنرانی به آن سخنرانی، شده بودیم سخنگوی شما. دیگر گوشت هم گران می شد به من زنگ می زدند! چه برسد به کردان...به مشائی...به... کاش بودی سر کلاس های آخر ترم که دانشجوهای دانشگاه هنر می پرسیدند به چه کسی رأی می دهی و من که پاسخ می دادم با تعجب نگاهم می کردند و حرفهایی میزدند! راستش دست آقا را دیدیم که روی سر شماست و لبخندش را که راضی است. سخنان دوم شهریور پارسالش همه ی شک و تردیدهایمان را گرفت و ما را کرد یکپارچه سرباز برای دفاع و حمایت از شما... نه از تو که از ولایت، از علی.

 

ذوق و شوقمان در روزهای منتهی به انتخابات صد چندان شد. مصلّی امام خمینی(ره) را که دیدی؟ چند صد هزار نفر مشتاق: دانشجو، بسیجی، کارگر، بدحجاب، پدر شهید، همه بودند. چقدر گریه کردم وقتی که مادر شهید صیاد شیرازی برای تو دعا میکرد و رضازاده که فریاد می زد یا ابالفضل. مطمئن بودم اینبار هم برنده ای. مگر میشود که برنده نباشی؟ آنهمه عشق و اشتیاق که مردم محروم و نجیبمان در سفرهای استانی به پایت ریخته بودند مایه ی دلگرمی مان بود. ومن مطئن بودم که تعداد روستائیان و محرومانی که در این 4 سال به اعتقاد راسخت به خدمت مطمئن شده اند خیلی بیشتر از تهران نشین های خوش نشین و سبز پوش است.

 

به تو رأی دادیم. و تا قیام قیامت از رأیم دفاع خواهم کرد. رأی دادم چون چهره ی نفاق را در جبهه ی طرف رقیبت دیده بودم و دندان های هار کینه توزانی را که برای دریدن جامه ی ولایت بهم فشرده شده بودند. رأیم را پس نخواهم گرفت. فرزندان روح الله آموخته اند در هر زمانی به تکلیفشان عمل کنند و تکلیف ما ، بدون هیچ تردیدی، رأی دادن به تو بود که خط امام و انقلاب را احیا کرده بودی و پس از سال ها آبروریزی دوباره در جهان آبرومندمان کرده بودی.

آقای احمدی نژاد!

طعم خوش پیروزی گفتمان امام در وانفسای نفس پرستی های پس از انتخابات، زهرمان شد. مردیم از دلواپسی برای انقلاب و مریض شدیم از خون دل خوردن. در نماز جمعه با آقایمان گریستیم...در تنهایی مسببانش را لعنت کردیم و شبها پای اخبارهای خارجی دندان هایمان از دروغ ها و هتاکی ها بهم می سابیدیم. 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/5/16 ] [ 12:40 عصر ] [ سید امین افضلی ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه