سید خراسانی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سید خراسانی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

"بسم رب الشهداء و الصدیقین"

حال و هوای این روزهای کشور انتخاباتی است، رئیس جمهور شدن حتی در شب نشینی های خانوادگی هم جای خود را پیدا کرده و غیبت در بین زنانی که با رسیدن به هم حرف را شروع میکردن و پشت سر عالم و آدم حرف میزدن امروز جای خود را به صحبتهای سیاسی داده و تمام فکر و ذکر هم وطنان من این شده که چه کسی رئیس جمهور آینده میشود.

با برخی که مواجهه میشوم به خودم میگم این آدم اینقد مشکل اقتصادی داره و گره های گور به کارش افتاده که فک کنم خدارو هم دیگه بنده نباشه چه برسه به اینکه بخواد حماسه ی سیاسی خلق بکنه ولی وقتی بیشتر دقت میکنم و باهاشون حرف میزنم میبینم این قشر از آدمهای دورو بر من دیدگاهشون با تفکرات من زمین تا آسمون فرق داره.

راستشو بخواید وقتی از مردی که به قول خودش تا خرخره زیر بار قرض بود شنیدم که میخواد رٍأی بده تعجب کردم.!

بیشتر که باهاش حرف زدم دیدم یه چیزی تو وجود این آدما هست که ارزشش بالاتر از همه ی این قرض و قوله هاست اونم عشق به مملکت و رهبرشون سید علی خامنه ای (مدظله العالی) هست.

((حالا سخن من با شما کاندیداهای محترم ریاست جمهوری هست))

اگر واقعا پاسدار خون شهداء هستید اگر واقعا اومدید گره از مشکلات مردم باز کنید بسم ا... والا بالا غیرتا با اعتقادات مردم بیشتر از این بازی نکنید بزارید همین راهی رو که دارن میرن برن شما دیگه به فکر پول درآوردن خودتون نباشید و با بداخلاقی های سیاسی این شور و شوقی که بین مردم هست رو از بین نبرید اگر رأی نیاوردید رأی مردم رو زیر سوال نبرید به نظام و رهبری تهمت تقلب نزنید .

این حرفارو به عنوان نصیحت برداشت نکنید بلکه خواستم بگم مردم ما به رهبرشون دلخون خاطرشون رو با کارها و حرفای بیهوده مکدر نکنید.

سید خراسانی

 



[ سه شنبه 92/3/14 ] [ 3:24 عصر ] [ سید امین افضلی ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه