سید خراسانی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سید خراسانی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران عملکرد افراد در فتنه 88 را معیار تشخیص وزیر صالح دانست و گفت: افرادی که در فتنه 88 دخالت داشتند صلاحیت حضور در مناصب بزرگ نظام را ندارند.

خبرگزاری فارس: عملکرد افراد در فتنه 88 معیار تشخیص وزیر صالح استاکبر شهبازی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: قطعا وزیر صالح کسی است که هم تعهد داشته باشد و هم تخصص، ولی تعهد بر تخصص مقدم است.

وی افزود: تعهد و تخصص دو پیش فرض اولیه تشخیص وزرای صالح است ولی یکی از اساسی‌ترین معیارهای تشخیص صالح بودن وزرا، عملکرد آنها در جریان فتنه است.

شهبازی اضافه کرد: اتفاقات سال 88 و عملکرد افراد در آن زمان می‌تواند معیار مناسبی برای تشخیص صالح بودن افراد باشد. به این شکل که افراد باید در فتنه 88 دخالتی نداشته و علاوه بر این موضع‌گیری نسبت به آن نیز داشته باشند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اظهار داشت: فتنه 88 اتفاقی بود که عاملان فتنه قصد داشتند از این طریق مردم را در برابر یکدیگر قرار دهند و قطعا برائت از فتنه و عذرخواهی افراد سهیم در آن از مردم بحث مهمی است.

وی گفت: نمایندگان مجلس در رای اعتماد به وزرا حتما باید عملکرد آنها در فتنه 88 را مدنظر قرار دهند و حتی اگر فردی در فتنه سهمی داشته است باید پس از آن از مردم عذرخواهی کرده و موضع‌ خود را به طور شفاف بیان کند.



[ یکشنبه 92/5/20 ] [ 10:38 صبح ] [ سید امین افضلی ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه