سید خراسانی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سید خراسانی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر رای دادن سید محمد خاتمی در 12 اسفند، آنچنان فضای انتخابات را به حاشیه برد، ‌که اکثر رسانه های داخلی و خارجی بخش قابل توجهی از زمان را به آن اختصاص دادند. تا اینکه برخی رسانه های خارجی ایشان را بی وفا خواندند و برخی داخلی ها هم فریب کار و...؛ و هنوز که هنوزه بسیاری از صفحات مجازی به مقالات مختلفی از این موضوع اختصاص داده شده است.

اما از هر چه که راحت بگذریم از سخن دوست نمی شود گذشت!

در آن برحه تنها سوالی که ذهنمان را می توانست مشغول کند، این بود که خاتمی مگر انتخابات را تحریم کرده بود؟!

خاتمی جز این که برای لیست دادن اصلاح طلبان، شروطی گذاشته بود، مگر چیز دیگری گفته بود؟صحبت های خاتمی در همان روزها هنوز در پایگاه های خبری وجود دارد، که گفته بودند، اگر شروط ما انجام نشود، اصلاح طلبان لیستی نمی دهند.

اما این دلیلی نمی توانست باشد، برای این که فکر کنیم، ایشان انتخابات را تحریم کرده است! علت این که رسانه های خارجی این مسئله را وارونه جلوه بدهند،‌ و بگویند خاتمی هم، انتخابات را تحریم کرده چیز واضحی است، اما از چه بنالیم که داخلی های عزیز هم؛ به دلایلی که خواهیم گفت، آب به آسیاب دشمن ریختند، و کردند آن چه نباید می کردند و گفتند آن چه نباید می گفتند و خلاف عقیده خود، دل دشمنان را شاد کردند!

برخی داخلی ها به این خاطر که خودشان چند روزی بیشتر در قطار انقلاب راحت تر لم بدهند و فقط خودشان باشند و خودشان. با این هیزم چنان سعی کردند، تنور فتنه 88 را داغ نگه دارند، تا برایشان هم نان داشته باشد و هم آب! ‌تا همچنان از قِبَلش عوایدی نصیبشان شود! ک‍ژ نظریشان تا حدی بود، که حتی بعد از شرکت خاتمی در انتخابات هم نمی خواهند بگویند، خاتمی تحریم نکرده بود، تا عوام را راحت بفریبند! اما مردم نه به خاطر خاتمی رای ندادند و نه به خاطر حرف های برخی رسانه ها رای دادند. مردم راحت توانستند، اصل نظام را با فرعیاتش تفکیک کنند و با حضور پر شور خود، به اصل نظام و در تایید رهبری نظام رای دادند، تا با مجلسی فعال، بدور از برخی مجلسیان فعلی، فرعیات نیز اصلاح شود.

اما سید محمد خاتمی بدون توجه به این گفتن ها و ... با رأیش تنها یک چیز را گفت و آن هم این بود، ما طالب اصلاح هستیم، و می خواهیم این نظام را اصلاح کنیم، نه این که اصل نظام را تغییر دهیم. سید محمد خاتمی فریاد زد که با میرحسین موسوی و کروبی فرق دارد.

خاتمی گفت، شمایی که می گویید، من فریب کارم! خودتان در شرایط مشابه جرات چنین کاری دارید؟ خاتمی گفت: شمایی که مرا بی وفا خواندید، اگر راست می گویید، شما وفا کنید و به مشی من بیایید! چرا من باید به مشی شما بیایم؟!

خاتمی با رأیش خیلی چیزها گفت اما چه کنیم، خیلی ها گوششان طوری است، که هرگز نخواهند شنید! و یا می شنوند و خودشان را به نشنیدن می زنند؟! چرا نباید اکنون که خاتمی چراغ سبز نشان داد، ما رویه خود را تغییر دهیم؟! تا چه وقت می خواهیم، دایره انقلاب را تنگ کنیم، از این نمی ترسیم که با کوچک کردنش روزی می رسد که خودمان هم در آن جای نگیریم؟!

خاتمی هر چه که بود، (سران فتنه! ضد انقلاب! ضد ولایت! و...) خاتمه داد، دوستان! شما شروع نکنید!!!


[ دوشنبه 91/1/21 ] [ 7:23 عصر ] [ سید امین افضلی ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه